Wij zijn voor onze hoofdverblijfplaats reeds lang klant bij Proximus. Een hele tijd terug ook internet en tv aangevraagd voor 2e verblijf omwille van promo.
en toen begon de saga:
- Op bevestiging van bestelling staat als installatieadres onze hoofdverblijfplaats. Gezien we dit vreemd vinden bellen we tot 3x toe + 1 chat om uiteindelijk te vernemen dat installatieadres altijd = hoofdverblijfplaats (verwarring nr 1)
- Afspraak 1: installateur kan kabels niet binnen brengen omdat hij niet mag boren. Adviseert om te wachten voor fiber die eind mei zou komen.
- Nieuwe aanvraag voor fiber wordt gedaan na weer enkele telefoontjes
- Nieuwe afspraak op 6 juni wordt vastgelegd.
- Ik word dan plots gecontacteerd voor een afspraak op 16 juni. installateurs weten niks af van afspraak 6 juni.
- We snappen het niet en bellen opnieuw nr klantendienst. Na een call van 35min. en veel opzoekingswerk vertelt men mij dat fiber niet mogelijk is omdat de fiber niet in de straat ligt. Maar van syndicus kregen we wel bevestiging dat fiber aansluiting wel al mogelijk is in het gebouw ?!? soit...
- Men dringt aan om afspraak 7 juni wel aan te houden maar dan wel om koper binnen te trekken ?!?. ik stem toe.
- Vrijdag 4 juni worden we opgebeld om afspraak 7 juni te bevestigen. We besluiten toch nog eens een medewerker te spreken en die vertelt ons dat koper absoluut niet meer kan ?!? en dat het fiber moet zijn, maar dat dit door een ander team moet gebeuren. Operator zegt dat ze de bestelling moet annuleren en dat ze opnieuw bestelling moet ingeven.
- Net mijn bestellingen en afspraken gecheckt + mijn mailbox. Alles werd indd geannuleerd maar niks nieuws in de plaats.
En nu?? opnieuw aan een andere operator mijn verhaal doen en misschien terug koper? of toch maar bij Telenet blijven?
Ik weet het echt niet meer....maar dit proces voor een simpele aansluiting is zo inefficiënt en tijdrovend.
Ps: De meeste operators die we tot nu toe aan de lijn hadden zijn wel altijd heel vriendelijk en beleefd en willen oplossingen bieden, maar toch loopt er in de nieuwe organisatie iets grondig verkeerd.