Beantwoord

afspraken saga - wie zorgt voor een doorbraak?

  • 6 June 2021
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Wij zijn voor onze hoofdverblijfplaats reeds lang klant bij Proximus. Een hele tijd terug ook internet en tv aangevraagd voor 2e verblijf omwille van promo. 

en toen begon de saga:

- Op bevestiging van bestelling staat als installatieadres onze hoofdverblijfplaats. Gezien we dit vreemd vinden bellen we tot 3x toe + 1 chat om uiteindelijk te vernemen dat installatieadres altijd = hoofdverblijfplaats (verwarring nr 1)

- Afspraak 1: installateur kan kabels niet binnen brengen omdat hij niet mag boren. Adviseert om te wachten voor fiber die eind mei zou komen.

- Nieuwe aanvraag voor fiber wordt gedaan na weer enkele telefoontjes

- Nieuwe afspraak op 6 juni wordt vastgelegd.

- Ik word dan plots gecontacteerd voor een afspraak op 16 juni. installateurs weten niks af van afspraak 6 juni.

- We snappen het niet en bellen opnieuw nr klantendienst. Na een call van 35min. en veel opzoekingswerk vertelt men mij dat fiber niet mogelijk is omdat de fiber niet in de straat ligt. Maar van syndicus kregen we wel bevestiging dat fiber aansluiting wel al mogelijk is in het gebouw ?!? soit...

- Men dringt aan om afspraak 7 juni wel aan te houden maar dan wel om koper binnen te trekken ?!?. ik stem toe.

- Vrijdag 4 juni worden we opgebeld om afspraak 7 juni te bevestigen. We besluiten toch nog eens een medewerker te spreken en die vertelt ons dat koper absoluut niet meer kan ?!? en dat het fiber moet zijn, maar dat dit door een ander team moet gebeuren. Operator zegt dat ze de bestelling moet annuleren en dat ze opnieuw bestelling moet ingeven. 

- Net mijn bestellingen en afspraken gecheckt + mijn mailbox. Alles werd indd geannuleerd maar niks nieuws in de plaats.

En nu?? opnieuw aan een andere operator mijn verhaal doen en misschien terug koper? of toch maar bij Telenet blijven?

Ik weet het echt niet meer....maar dit proces voor een simpele aansluiting is zo inefficiënt en tijdrovend.

Ps: De meeste operators die we tot nu toe aan de lijn hadden zijn wel altijd heel vriendelijk en beleefd en willen oplossingen bieden, maar toch loopt er in de nieuwe organisatie iets grondig verkeerd.

icon

Beste antwoord door Joel M 7 June 2021, 09:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@appt1050 Kan u uw klantgegevens(klantnummer ,naam , adres, gsm-nummer)op uw profiel aanvullen alsook het adres waar de 2de aansluiting dient te gebeuren.Dan  kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Ter bijkomende info: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende (gevraagde) informatie zetten.
 

profiel ondertussen aangevuld. alvastbedankt voor de hulp

Reputatie 7
Badge +3

@appt1050 

men is bezig met uitrol fiber in Oostende, dat klopt

voor jullie gebouw is de fiber nog niet binnengetrokken voor alle appartementen

Ik zie in de planning dat dit tegen oktober 2021 in orde zou zijn.

Ondertussen kan ik wel een nieuw order inleiden voor tv en internet via het gewone netwerk ? ik zie niet dadelijk wrm het andere order werd geannuleerd

ik wil een dossier opmaken en zelf opvolgen ? ok ?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@appt1050 

Momenteel heb ik via verschillende diensten bevestiging gekregen dat glasvezel mogelijk is op jouw adres.

Er is een nieuw order ingeleid met een afspraak.

Ik veronderstel dat je hiervan op de hoogte bent.

Hopelijk is dan alles in orde.

Groeten

Tina

Reageer