Enige tijd terug werd ik gecontacteerd door een van de medewerkers uit Wijnegem, of ik niet geïnteresseerd zou zijn om Fiber te laten binnen brengen bij ons (in een appartement). Na wat items te bespreken werd een afspraak gemaakt op 19/07/2021 dat de technieker zou langskomen zodat we eerst alles konden bespreken (wat waar geplaatst diende te worden) en dat dan de technieker de installatie zou doen.
Op 19/07 kwam effectief de technieker, na bespreking van de situatie en waar de plaatsing uitgevoerd diende te worden, kregen wij de melding dat dit toch wel even in beslag zou nemen en stelde hij voor opnieuw langs te komen op een latere datum, de afspraak werd gemaakt voor vrijdag 13/08/2021. De technieker heeft toen nog zelf met de planning gebeld en gevraagd om niet al te veel extra ‘jobkes’ die dag te zetten want bij ons zou wel wat tijd in beslag nemen.
Op 11/08 werden wij 2 x gebeld vanuit Brussel, met een mij onbekend nummer, waar ik naar gewoonte niet op reageer, iemand die mij belt en die een nummer gebruikt dat ik niet ken mag een boodschap achterlaten en dan bepaal ik wel of ik deze terugbel. Er werd geen boodschap ingesproken, …
op 12/08 werd er nog eens gebeld vanuit hetzelfde nummer, wederom zelfde tacktiek, ik neem niet op en weer geen boodschap die achtergelaten wordt.
op 13/08 om +/- 07:48 krijg ik een SMS met melding dat de afspraak verplaatst werd, naar 27/08, zonder dat ik dit gevraagd heb.
Contact name met het 0800 nummer levert :
- technieker kon niet komen vanwege persoonlijke redenen (ok maar is er dan maar 1 technieker voor onze zone ?)
- er kan door de technieker geen boodschap achter gelaten worden want op dat nummer kan je hem niet terugbellen (dan meld je toch gewoon op welk nummer dit wel kan, ...)
- Men ging dit verder nagaan
Ik heb toen melding gemaakt dat op 27/08 er niemand aanwezig zou zijn.
Heb toen zelf (op 13/08) maar even contact genomen met de medewerker van Wijnegem die alles in het werk gesteld heeft om de afspraak dan nog maar eens te verplaatsen naar week 36/2021 (staat nu op maandag 06/09) en gemeld dat de technische dienst ons zou contacteren, tot op heden wacht ik nog steeds op dit contact.
Reden voor dit contact : ik moet weten of de technieker in de voormiddag of namiddag langs komt, ik moet hiervoor een laatste halve dag vakantie voor op offeren, …
Ik zou dus graag hebben dat Proximus toch wel eens laat zien dat ze ook klantvriendelijk kunnen zijn en doen wat er beloofd wordt.
Charley