Mijn vriendin en ik hebben een verhuis ingepland op 29/10 (bestelnummer staat bij “Ticket”), maar er is nooit een technieker langsgekomen. Wij hadden deze afspraak reeds ingeboekt op 11/10.
In een notendop, pas de vijfde helpdeskmedewerker heeft ons een antwoord kunnen geven. Ons oud adres had een koperinstallatie. Onze nieuwe moet op fiber.
Om een of andere reden is daardoor de technieker nooit langsgekomen, omdat op ons nieuw adres geen koperinstallatie mogelijk is.
De helpdeskmedewerker heeft onze “eerste verhuis” geannuleerd om de juiste in te boeken. Dit pas op 23/11!
Er werd ons beloofd dat we teruggebeld gingen worden om een vervroegde afspraak in te boeken.
En natuurlijk nooit een telefoon ontvangen. De persoon die we nu aan de lijn hadden zei dat ze geen vervroegde afspraak kunnen geven en dat we sws dienen te wachten tot 23/11.
Door corona moeten wij dan ook nog eens telewerken. Onmogelijk natuurlijk.
Zo’n slechte service. Niet normaal.
Ik ga morgen eens horen bij Telenet en Scarlet. Wie weet bieden zij een snellere service
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.