Skip to main content

Op 2 mei zijn installateurs bij onze nieuwbouwwoning langsgeweest. Deze konden jammer genoeg niet doen wat er gevraagd werd. Daardoor werd er een nieuwe afspraak ingeboekt op vandaag 19 mei 2022. Hiervan kreeg ik ook bevestiging per email die ik gerust wil als bijlage plaatsen.

Aangezien deze afspraak niet in de My Proximus app verscheen, belde ik toch even naar de klantendienst vandaag. Resultaat: Er staat helemaal geen afspraak ingeboekt! 

Waar komt de email dan vandaan? We zitten momenteel al 17 dagen zonder internet/tv en het enige wat klantendienst kan doen is een ‘ticket opmaken’. Daar zijn we natuurlijk niks mee als we nogmaals 2 weken zullen moeten wachten. Er is ook geen 4G in ons huis beschikbaar, dus kunnen we zelfs geen telewerk doen.

Daarnaast heb ik ook schrik dat als de volgende techniekers langskomen, daarna nog een echte installateur moet ingeboekt worden. 

We hebben ASAP een afspraak nodig !!!

@bvpt  Ik heb je vraag voorgelegd aan de verantwoordelijke dienst. Onze excuses alvast.


Enig antwoord hierop?
Kunnen jullie zien of er wel degelijk een afspraak is vandaag?


@bvpt 

ik vraag het na: heb je via mail een afspraak binnen? 

of via telefoon?

groetjes

Tina


Is ons vrijdag telefonisch bevestigd geweest.


@bvpt 

Raar, niemand die kan bevestigen dat dit idd zo gemeld is geweest, overal waar ik heb geïnformeerd… 

in onze systemen staat overal 20/7…

Ik stuur nog door naar de hogere chef… met vraag om te laten opvolgen… 

groeten

Tina


Dag @tina.b 
Indien gewenst, wil ik u gerust de datum, tijdstip en nummer waarmee gebeld is doorgeven zodat iemand het gesprek kan opvragen.

 

Dit is een bestelling van 16 februari. Als jullie op 20/07 langskomen, zou ik dit graag willen bevestigd zien dat er ook een echte installateur langskomt om alles te installeren, niet enkel een lasser. Hiervoor nemen wij al voor de 5e keer een dag verlof. Een vraag voor compensatie zal dan ook na de installatie komen.

 

 


@bvpt 

ok, stuur me de info via privébericht,

we gaan zien hoe ver we geraken…

dossier 50993024 is opgemaakt om compensatie te bespreken.

vr gr

Tina


Privébericht is verstuurd.
Dit terzijde, kan je mij bevestigen dat er nu een afspraak is op 20 juli? Voor werken en installatie? En indien ja, kan ik hiervan een mail krijgen aub?


Ter info: ook eens kijken in Myproximus of je soms daar ook de afspraak ziet staan.


Dag @Martin  Jammer genoeg is dit ook 1 van de problemen sinds het begin. Ik zie nooit de afspraken terug in de app. Af en toe krijgen we een email, maar nooit in de app te zien. Voor 20 juli heb ik ook geen email ontvangen.


Kan er mij vandaag bevestiging worden gegeven voor morgen, zodat ik indien nodig verlof kan inplannen? Bedankt!


@bvpt 

alles is in orde gekomen de 19e :-)

groetjes


Dank je wel voor de moeite @tina.b  :)


@bvpt  Dag Ik zie dat Tina dit met jou zal afhandelen.  Groetjes Luc


Reageer