Skip to main content

Op 9 juni zou een technicus langskomen om Fiber te installeren. Niemand gezien. Bij navraag kreeg ik te horen dat ik de afspraak geannuleerd had. Niets van. Vandaag had ik een nieuwe afspraak maar niemand gezien! Is dat service?

@Roke Omdat de PX forummedewerkers (als ze maandag de draad hier terug opnemen) dit verder zouden kunnen natrekken en meer informatie geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag @Roke er zit geen aanvraag bij de planningsdienst. Best neem je contact met onze commerciële dienst via het gratis nummer 0800 22 800. Groetjes, Heidi


Reageer