een week of 2 geleden is de installateur langsgekomen maar ze konden de installatie niet doen wegens dat de kabel niet aanwezig was , nu gingen ze die normaal morgen komen leggen , krijgen we vandaag telefoon dat ze niet komen omdat ze de plannen niet hebben en ze die eerst moeten zoeken , ze hebben 2 weken de tijd gehad om ze te krijgen , hoelang gaan we nu nog moeten wachten zitten bijna 2 maanden zonder WiFi , zonder tv , zonder gsm abonnement , als dit zo blijft duren ga ik gewoon naar een andere provider
Ja ik heb een mailtje gekregen dat ze de 5de juli komen , zou dit niet eerder kunnen aangezien ik WiFi nodig heb voor mijn werk , en is dat de kabel leggen en de installatie samen of ?
Ja die heb ik , die werkt nog niet
Ik heb een onbeperkt abonnement aangevraagd
Ja dat mag
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens op dit forum doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Mag dat ook via de mail die ik van Proximus heb gekregen ?
Ik heb het aangepast via de mail die ik gekregen heb van Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.