Vraag

Adres Levering Samsung S20 Ultra 5G

  • 26 February 2020
  • 14 reacties
  • 349 Bekeken

Ik ben laatst info gaan vragen bij de proximus shop ivm de Samsung S20 reeks.

 

Tegen mij werd verteld, dat men de GSM ook kan laten leveren in een Postpunt.

 

Klopt dit?

 

Aangezien ik zojuist de Samsung S20 Ultra 5G besteld heb en als leveradres kon ik enkel mijn eigen adres selecteren en geen postpunt.

 

mvg

 


14 reacties

morgen komen de proximus terug langs op het forum om je hierbij inlichtingen te geven of het mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://track.bpost.be/preferences/?language=nl&_ga=2.113888327.1361726924.1582761406-552636766.1582761406

dus ja zelfs indien u bij Px enkel uw thuisadres kunt opgeven, kunt u aan Bpost opdracht geven een pakje bij te houden in een postpunt van uw voorkeur

regelmatig trouwens reclameblaadje in de brievenbus hieromtrent 

Dat kunt u ook achteraf als je al zou besteld hebben dan krijg je een eerste mail van Bpost waar  ze in zeggen dat ze de bestelling van proximus doorgekregen hebben enz…
en daar kun je ook nog opgeven waar en hoe ze het pakje mogen leveren 

En mss beter als het nog niet voorzien is,  dat proximus die optie direct voorziet bij het bestellen van een toestel bvb.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dragon Racing , bij overdracht van een andere operator heb jij een nieuwe simkaart nodig en wij jouw handtekening, in dat geval is enkel de keuze thuislevering mogelijk. Grt, Heidi

Reputatie 1

@Dragon Racing Heb jij die 499€ al moeten betalen?, bij mij lukt dit niet,omdat ik stap ervoor geen leverdatum kalender zie

@Svenbri

 

Dit heb ik gewoon kunnen betalen 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Svenbri,
Is het ondertussen voor jou gelukt om de bestelling te plaatsen?
Mvg, KoenN

Reputatie 1

Dag Svenbri,
Is het ondertussen voor jou gelukt om de bestelling te plaatsen?
Mvg, KoenN

@KoenN  heb juist contact gehad via Messenger en nu is er eindelijk iemand die zegt ,dat er een fout in de mail zit,omdat ik kalender ni te zien krijg en bijgevolg betaling niet kan doen

Gaan nu binnen 48u nieuwe link sturen 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

Ok prima en alvast onze excuses.
Mvg, KoenN

Reputatie 1

@KoenN Hey,heb juist nieuwe mail link gehad en het probleem blijft,kan er iemand van technische dienst bellen aub naar mij, is al order van 28/02 en je begrijpt toch dat ik het zat ben 😣

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Svenbri ik maak dossier 44773462 voor nazicht door onze IT-dienst. Koen zal je verder informeren. Grt, Heidi

@KoenN Hey,heb juist nieuwe mail link gehad en het probleem blijft,kan er iemand van technische dienst bellen aub naar mij, is al order van 28/02 en je begrijpt toch dat ik het zat ben 😣

Ik zit in het zelfde situatie

Een kalender waar ik een datum kan selecteren komt maar niet tevoorschijn

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bilal.att onze IT-dienst is volop bezig dit op te lossen, vanaf 06/03/20 zou het in orde zijn en kun je in de kalender een datum selecteren. Grt, Heidi

Reputatie 1

@KoenN @Bilal.att  het werkt nu,ze hebben gewoon kalender eruitgelaten en nu kunt ge direct naar betaling gaan😀😀😀

Reageer