Op 13 oktober 2022 bestelde ik de Flex Fiber met een Fiber Boost om onze vaste lijn te kunnen behouden. Met een 2 maand gratis promotie vond ik dit een goeie deal.
Installatie op 3 november: de ploeg doet er uren over om de fiber over een korte afstand aan te leggen. De planten worden uit de voortuin getrokken en ze boren verschillende gaten in de kelder. De activatie wou maar niet lukken en ze gingen een week later terugkomen.
Een week later en het activeren wil nog altijd niet lukken. Een andere ploeg moet langskomen om de installatie na te kijken.
In december kwam een gespecialiseerde ploeg langs en stelde vast dat de installatie van de fiber slecht gedaan was. Ze trekken een nieuwe vezel en de verbinding is ok maar zij kunnen mijn producten niet activeren. Daarvoor zou de eerste ploeg moeten terugkomen.
Januari 2023: nog steeds niemand gehoord en ik bel naar de klantendienst. Daar laten ze me weten dat mijn dossier ‘over het hoofd’ werd gezien en ik krijg een afspraak op datum van vandaag: 9 januari.
Vandaag opnieuw een dag verlof genomen en thuis gebleven en niemand gezien. Telefonisch contact naar de klantendienst: ze bevestigen dat ik een afspraak op datum van vandaag heb maar begrijpen niet waarom er niemand langskwam. Ze ‘geven het door’ aan de dienst planning.
In totaal nu al 4 dagen verlof genomen en nog steeds geen actieve fiberaansluiting bij Proximus.