ik probeer reeds een week om mijn abonnement op te zeggen(tv, gsm, internet, vaste telefoon).
via de hulpdiensten had men mij eerst 1 van de 2 gsms opgezegd en verder niets.
Dan werd ik telefonisch verwezen naar de winkel om alles binnen te doen.
daar zei men dat dit niet kon, enkel via de post. telkens ik iets via de post heb verstuurd is het kwijt geraakt en heeft men mij dit gefactureerd.
als proximus huidige klanten op een later tijdstip terug wil verwelkomen moet met de opzeg aanzienlijk
vergemakkelijken.
ik heb via de myproximus app uiteindelijk mijn abonnement opgezegd en een mail hierover ontvangen.
maar nog altijd geen mail met de info om de huurspullen terug te kunnen sturen via de post
mijn klantnummer is : 6103*****
graag hulp want mijn nieuwe dienstverlener kan het oude vaste lijn nummer niet overzetten waardoor mijn bedrijf al dagen onbereikbaar is via vaste lijn. ik wens eenvoudig op te zeggen en geen juridische
kwestie te beginnen.