Vraag

Aansluiting nieuwbouw

  • 30 October 2020
  • 1 reactie
  • 536 Bekeken

Beste,

 

Na doorverwijzing van jullie klantendienst contacteer ik jullie met de volgende opmerking:

 

We wensen graag proximus in onze woning, maar de klantendienst kan enkel een afspraak inplannen om de kabel aan te sluiten van aan de rooie lijn en zullen ook direct de proximus diensten activeren. 

Nu wij wensen echter nog niet meteen de activatie van jullie diensten, we  hebben nu enkel de voorkeur om de kabel aan te sluiten in onze nieuwbouwwoning, dit omdat onze oprit momenteel zal open liggen.

 

We wensen echter pas in juli of augustus de internet en tv diensten te activeren. 

 

Ik denk dat dit voor ons beste optie is, aangezien we niet van december tot juli 60euro/maand wensen te betalen, als we niet inwonen in onze woning. 

 

Kunnen we samen komen tot een constructieve oplossing om deze twee elementen op te splitsen?
Aansluiting kabel in december in onze woning en activatie van onze modem (internet / TV) in de zomer van 2021. 

 

 

 

Met beleefde vriendelijke groeten,
Bram Dm


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Fyi

https://www.proximus.be/nl/id_cr_building/particulieren/verhuizen-zonder-zorgen/je-gaat-bouwen.html

 

Er zullen waarschijnlijk geen Proximus medewerkers (moderatoren) meer actief zijn op dit forum voor maandag e.k.

Concreet is op basis van bovenstaande wel mogelijk om een aansluiting te vragen/bekomen zonder dat de diensten onmiddellijk geactiveerd worden

Ik vermoed evenwel dat de constructie hiervoor winddicht moet zijn

 

In principe kan de telefoonkabel (en ook andere nutsvoorzieningen) ook later via de wachtbuis (met trekveer) en “energiebocht” in de woning ingebracht worden zodat u de sleuf/oprit reeds kunt dichtleggen

Reageer