Vraag

aansluiting na verhuizing

  • 19 March 2020
  • 5 reacties
  • 240 Bekeken

Op 28 februari had ik al een verhuizing aangevraagd naar nieuw adres. Ze konden toen geen datum geven voor het bezoek van de technicus. Uiteindelijk na een mail kreeg ik toch telefoon dat de aansluiting voorzien werd op 20/03. Nu krijg ik weer bericht dat het niet doorgaat wegens corona. Ik ben alleenstaande, zonder tv, zonder internet op pc. Als ik nog één maand of twee moet wachten op aansluiting worden dat eenzame maanden. Ik overweeg om te veranderen van provider. Klant 612275***

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Cfr.pop up schreen op onderstaande pagina

https://www.proximus.be/nl/personal/?

Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.

Succes

Oh ja. Nog een vraag. Ik zie dat bij mijn orders 2 aanvragen zijn. Maar ik hoef maar 1 keer aansluiting op internet en tv. Misschien kan er een geschrapt worden ? 

De 2 orders 

R000000110000EH00I van 17/03

R000000110000EDTA6 van 9/03

Ik ben leerkracht en heb internet dringend nodig op pc via wifi thuis . En Tv zou natuurlijk ook welkom zijn. 

Cfr.pop up schreen op onderstaande pagina

https://www.proximus.be/nl/personal/?

Proximus zal de interventies bij zijn klanten beperken tot de essentiële activiteiten voor het herstellen van hun telecommunicatiediensten, voor verhuizingen of "dringende" aansluitingen tot 20 april. Indien deze maatregel op jou van toepassing is, word je hiervan persoonlijk verwittigd.

Succes

Het gaat hier toch om een verhuizing en ik ben leerkracht. Wij helpen de hulpverleners hun kinderen bij te houden maar dat vergt een minimum aan voorbereiding en contact met de scholen. Wat onmogrlijk is zonder internet op mijn pc thuis. En tv zou ook wrlkom zijn. Ben alleen en gezelschapsspelletjes spelen wordt moeilijk op die lange avonden.

Corinne

Ter info: wij zijn niet van proximus zelf en geven alleen maar zoveel mogelijk info mee in de hoop je hiermee eventueel te kunnen verder helpen tot er iemand van proximus zelf hier de draad opneemt en zij kunnen dan uiteraard zelf beslissen wat dringend is en al dan niet voorrang krijgt.

NB: mensen van proximus zelf, hebben het porimus symbool naast hun naam staan.

Reputatie 7
Badge +3

Beste @coot vanwege de uitzonderlijke situatie als gevolg van het coronavirus en om geen risico voor u of onze technici te vormen, kunnen we onze afspraak vooruw nieuwe installatie niet nakomen.  We nemen contact met u op wanneer de situatie weer normaal is geworden om een ​​nieuwe afspraak in te plannen.  Grt, Heidi 

Reageer