Beste
Vandaag mijn bundel tv en internet besteld.
Nu is mijn vraag hoe lang duurt het voor de technicus alles komt aansluiten, nu in corona tijden.
Mvg
Enzo
Beste
Vandaag mijn bundel tv en internet besteld.
Nu is mijn vraag hoe lang duurt het voor de technicus alles komt aansluiten, nu in corona tijden.
Mvg
Enzo
FYI: morgen kan iemand van proximus dit eventueel navragen bij de bevoegde dienst als ze hier de draad opnemen.
Beste,
kan je in je profiel je klantgegevens aanvullen ?
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons weten als dit gebeurd is
Datum installatie is afhankelijk van heel wat factoren, oa of er nog extra laswerken moeten gebeuren of niet.
In sommige regio’s is het drukker dan andere.
Als we je gegevens hebben, kunnen we navraag doen ?
Groeten
Tina
Gegevens zijn aangevuld.
Mvg
Vincenzo Curto
De verhuis van oude huurhuis naar nieuwbouw verloopt catastrofaal. Nav verhuis werd oud abo opgezegd om zogezegd de dag later te kunnen laten ingaan op nieuwe adres (na tsskomst die dag van technieker). Deze stelde evenwel vast dat er probleem was met gelegde kabel want er kwam geen signaal binnen. Nieuwe tussenkomst vereist. Eerrst voorzien nu vandaag maar dan plots gewijzigd naar 23 augustus. Wat proximus wel vergeet; wij hebben momenteel geen internet en tv, maar worden wel geacht van thuis te werken. We hebben dit al kunnen onder vangen met gsm abonnement maar we bereikten daar de limieten (bijgevolg extra kosten en tragere verbinding). Maar proximus heeft ‘gedaan wat ze kon’ krijg je dan eenvoudigweg te horen; ze hebben immers datum vastgelegd. De klant moet maar geduld hebben. Naast de onvriendelijkheid aan de telefoon (persoon legde gewoon telefoon af, na eerst nog zelfs geroepen te hebben) behoort klantgerichtheid en aanbieden van oplossingen duidelijk niet tot hun takenpakket en moet de klant zelfs opdraaien voor hun fout en hun interne precaire situatie (met diensten die werden gepsplitst enz). Jarenlang klant… en bij vorige verhuis ook al slecht gelopen. Je vraagt je af waar je voor betaalt bij proximus, alvast niet het vakmanschap.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.