Vraag

3 weken wachten op aansluiting

  • 22 October 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Best behulpzame mensen maar de ene weet niet wat een ander je beloofd heeft, namelijk een afspraak ... tot de datum er is en er verder niemand komt opdagen en als je belt - voor de 12de keer - vertelt deze persoon je 'ik zie hier geen afspraak' staan.... !!!!

Geweldige systeem blijkbaar... zit al sinds 1 oktober zonder TV noch vaste telefoonlijn terwijl hier in mijn blok er velen wel een aansluiting hebben, dus technisch kan het probleem niet zijn... wat dan wel blijft de vraag…met ongeloof blijf ik zonder beeld ...en zonder een antwoord


3 reacties

Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

  • Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
    In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
    Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
     
Reputatie 7
Badge +3

Dag @VirginieM er is hiervoor een Ombudsklacht lopende. Conform de procedures verloopt onze communicatie dan met de Ombudsdienst. Onze diensten doen het nodige, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Heidi

Nog zo eigenaardig is als je wordt gebeld: 2 maal gaat de telefoon over en dan niets meer, neem je tijdig op hoor je eerst niets maar na lang genoeg wachten is er een bandje dat zegt 'we verbinden je door met een werknemer' ... en dan komt het ultieme moment waarop je wacht:  .... een persoon die niet weet waarom je werd gebeld!!! communicatie bedrijf van oorsprong? sorry deze mens wordt er sarcastisch van... 

Reageer