Vraag

1 maand wachten op een technieker

  • 16 November 2022
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Hallo,

Heeft hier nog iemand momenteel of vroeger een wachttijd van 5 weken eer de technieker van proximus kan lanskomen voor een verhuis aan te sluiten?

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Kathy03  Dag Kathy. Ik heb een escalatie aangemaakt om je installatie datum te vervroegen. Men contacteert je . Onze excuses.

Hallo Luc,

Ik heb deze automatische melding vorige week en deze week reeds gekregen nadat ik telefoniste contact nam.

Proximus neemt zelf geen contact op met een particulier voor ondersteuning of afspraken.

Ik heb zelf telefonische geïnformeerd en kreeg hetzelfde antwoord half december komt een technieker en nu met een paar linken op mail hoe ik op een hotspot kan surfen met mijn gsm.

Ik overweeg sterk mijn flex pack op te zeggen en enkel nog een internet abonnement te houden. 

Heeft iemand ervaring met mobiele hotspot verbinden op een laptop?

Reputatie 7
Badge +3

@Kathy03  Kijk eens hier. Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Vlotte verhuis | Proximus

Verwittig ons minstens 3 weken op voorhand.

 

Heeft iemand ervaring met mobiele hotspot verbinden op een laptop?

Meer meermaals tussen Android smartphone en laptop zonder enig probleem “tethering” toegepast (op voorwaarde dat u voldoende mobiele data beschikt in uw abo)

cfr link Luc.M en bv. onderstaande

Een mobiele verbinding delen via een hotspot of tethering op Android - Android Help (google.com)

Een persoonlijke hotspot configureren op een iPhone of iPad - Apple Support (BE)

 

 

Reageer