Op 2 maart heb ik bij Proximus Oostende een gsm én accessoires besteld en volledig betaald; Daarnaast moest mijn mobiel nummer ook overgedragen worden van Orange naar Proximus. Dat laatste ging binnen 48 uur gebeuren. Vandaag 5 maart is er nog steeds niets uitgevoerd.
De bestelde accessoires heb ik ontvangen via GLS. Alles is normaal verlopen. De telefoon niet. Bij Proximus is er geen enkel spoor terug te vinden van mijn bestelling en aanvraag?! Het lijkt wel of ik niet in die winkel geweest ben. De enigste bewijzen die ik heb zijn de kastiketten (die ook als garantie gelden) en e-mails over de accessoires. Al twee keer gebeld met de klantendienst. Ze vinden niets terug. Ik moet naar de winkel. In de winkel vinden ze in het systeem ook niets terug.
De aanvraag voor overdracht werd opnieuw opgestart. Ik heb intussen een tweede simkaart ontvangen.
Wat loopt hier fout? Ik hoop dat ze bij Proximus niet te lang zullen moeten nadenken over hoe ze dit zullen oplossen. Ik wil SNEL mijn telefoon of mijn geld terug. Ik ben al heel mijn leven klant bij Proximus en ik kan alleen maar zeggen dat de kwaliteit van de geleverde diensten er niet op vooruitgaat. Dit is ronduit schandalig.
Vraag
Waar is mijn bestelde gsm
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.