ik heb eind november al mijn boxen en modem enz opgestuurd nu heb ik gisteren een factuur gekregen van 397 euro omdat ik zogezegd nog niks heb opgestuurd
ik heb eind november al mijn boxen en modem enz opgestuurd nu heb ik gisteren een factuur gekregen van 397 euro omdat ik zogezegd nog niks heb opgestuurd
FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen
Indien u het Bpost track en trace nummer (32….) - op het betrokken Bpost-ticket - nog hebt van het door u eind november teruggestuurde pakket kunt u dit best reeds vermelden in uw forum login profiel (vrij veld “ticket”) aldaar enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.