Beste, ik bestelde op 08/11 een iphone 14 pro max van proximus. Deze is geleverd in een dagbladhandel in Deurne. Ik ging deze na mijn shift ophalen. Toen ik daar was zij de persoon mij dat deze al is meegegeven met iemand. Ik heb niemand het Bpost formulier gegeven om deze op te halen. De eigenaar van de dagblad handel heeft deze ' meegegeven zonder ID verificatie'. Ik heb hiervoor een Pv laten opmaken bij de politie en alle nodige stappen gedaan bij Proximus en Bpost. Bpost erkende het probleem en ging deze toestel terug vergoeden aan Proximus. Ik heb voor deze toestel een voorschot betaald van 619euro. Ik heb reeds een dossier bij hen sinds 17/11 ze ging na de nodige onderzoek mij voorschot terug betalen omdat ik geen ander toestel meer wenste na heel dit gebeuren. Ik heb al het nodige gedaan er was een medewerker bezig met mij dossier deze heeft niets meer laten weten. ik wordt bij proximus telkens van het kastje naar de muur gestuurd. elke keer dat ik belde met de vraag wat de stand is van zaken doen ze er 10 dagen verwerkingstijd bij! ik wil gewoon mijn geld terug zoals afgesproken! ik ben super ontevreden over de klanten service van Proximus!
Beste
Ik heb de gegevens aangevuld.
Beste,
Ik heb de gegevens aangevuld.
Groetjes sahil
We zijn al 6 dagen later en nog steeds geen telefoontje! Ik vindt de service die Proximus biedt alles behalve professioneel! Bart ging me nu meer als een maand geleden contacteren. Ik wordt gewoon van het kastje naar de muur geduwd!!! BEN HET BEU!!! Ik wil gewoon mijn GELD TERUG!!!!
Kan u mij de gegevens van Bart bezorgen!
Ik heb volgende mailadres : Bart.dejourne@yource.cc Maar deze mail bestaat niet!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.