Beantwoord

Terugbetaling

  • 13 December 2022
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

Beste, ik bestelde op 08/11 een iphone 14 pro max van proximus. Deze is geleverd in een dagbladhandel in Deurne. Ik ging deze na mijn shift ophalen. Toen ik daar was zij de persoon mij dat deze al is meegegeven met iemand. Ik heb niemand het Bpost formulier gegeven om deze op te halen. De eigenaar van de dagblad handel heeft deze ' meegegeven zonder ID verificatie'. Ik heb hiervoor een Pv laten opmaken bij de politie en alle nodige stappen gedaan bij Proximus en Bpost. Bpost erkende het probleem en ging deze toestel terug vergoeden aan Proximus. Ik heb voor deze toestel een voorschot betaald van 619euro. Ik heb reeds een dossier bij hen sinds 17/11 ze ging na de nodige onderzoek mij voorschot terug betalen omdat ik geen ander toestel meer wenste na heel dit gebeuren. Ik heb al het nodige gedaan er was een medewerker bezig met mij dossier  deze heeft niets meer laten weten. ik wordt bij proximus telkens van het kastje naar de muur gestuurd. elke keer dat ik belde met de vraag wat de stand is van zaken doen ze er 10 dagen verwerkingstijd bij! ik wil gewoon mijn geld terug zoals afgesproken! ik ben super ontevreden over de klanten service van Proximus!

icon

Beste antwoord door Luc.M 14 December 2022, 09:20

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Sahil  Dag zou je zo vriendelijk willen zijn om wat meer gegevens in te vullen onder je profiel. Dank je wel

Beste

Ik heb de gegevens aangevuld. 

@Sahil  Dag zou je zo vriendelijk willen zijn om wat meer gegevens in te vullen onder je profiel. Dank je wel

Beste,

Ik heb de gegevens aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sahil  Ik heb het lopende dossier ge-escaleerd bij Bart D. Hij gaat je contacteren. Groetjes Luc

@Sahil  Ik heb het lopende dossier ge-escaleerd bij Bart D. Hij gaat je contacteren. Groetjes Luc

@Luc.M ik had andere halve week geleden contact gehad met u collega over Bart D. Maar helaas tot nu niemand had mijn geholpen en gebeld. proximus maakt elke keer nieuwe melding en komt nog 10 dagen er bij. heel slecht Service. 

Groetjes sahil 

@Sahil  Ik heb het lopende dossier ge-escaleerd bij Bart D. Hij gaat je contacteren. Groetjes Luc

@Luc.M Beste Luc 

We zijn al 6 dagen later en nog steeds geen telefoontje! Ik vindt de service die Proximus biedt alles behalve professioneel! Bart ging me nu meer als een maand geleden contacteren. Ik wordt gewoon van het kastje naar de muur geduwd!!! BEN HET BEU!!! Ik wil gewoon mijn GELD TERUG!!!!

 

Kan u mij de gegevens van Bart bezorgen! 

Ik heb volgende mailadres : Bart.dejourne@yource.cc Maar deze mail bestaat niet!

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Sahil Vandaag is hiervoor Ombudsdossier 51761004 in behandeling genomen.De dossierbeheerder gaat u hierover zeker informeren via de Ombudsman.Dat is de procedure.Alvast onze oprechte excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer