Vraag

Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black

  • 10 November 2021
  • 6 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 1

ik heb mijn Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black niet gehad op 9/11 van bpost wel een email dat het geleverd is en getekend mijn naam is nick en er geeft iemand getekend met nikita maar ik was thuis en niemand gehoord of gezien van bpost pakje wel geleverd hoe kan dat mijn bar code is 323200074943657342001040 


6 reacties

Reputatie 1

Deze vraag kan u best stellen aan Bpost zelf die moest instaan voor de juiste levering.  Werd uw pakje misschien aan de buur afgegeven ?  Best ook de leverancier verwittigen.

@Jos_045 ik denk dat je dit zelf eerst moet vragen om bij een buur te leveren als je een bericht van je zending ontvangt, en dat ze dit anders niet doen, je kan ook een veilige plaats bij je thuis opgeven of een bpost punt 

Reputatie 1

Ja dat klopt, bij de aankondiging van het pakje door Bpost kan je daar voor kiezen, maar in dit geval weten wij niet of dit effectief gebeurd is en kunnen wij deze mogelijkheid niet uitsluiten.

Dat is ook waar.

Reputatie 1

de postbode had geen toestemming om pakje bij de buur af te geven is nu wel gebeurd heb vandaag kun met barcode de postbode kunnen bereiken en ie zegt afgeleverd bij buurvrouw zij weet van niets politie gebeld voor klacht in te dienen zaterdag op afspraak    maar hoe zit dat nu met mijn pakje ben ik dat nu kwijt ofwa kan er iemand daar op antwoorden aub 

proximus kan ook aan Bpost vragen om dit verder te laten onderzoeken maar daarvoor ga je een reactie van iemand van proximus moeten afwachten vrijdag

Reageer