microsoft outlook meldt nogmaals “ we zijn niet gemachtigd om emails op te halen voor j-- @skynet.be ; waarom krijgt microsoft die toelating niet ??
Inderdaad vind ik ook heel raar dat Proximus niet de toelating zou geven aan Microsoft en aan google wel?
kan er iemand mij raad geven?
is dit Microsoft zelf die je gecontacteerd hebt en dit antwoord van hen gekregen hebt of bedoel je dat je die melding krijgt in de applicatie “microsoft outlook” zelf.
In dit laatste geval zou het kunnen te wijten zijn aan verschillende problemen die opduiken met Proximus/skynet mail en vul je best het webformulier in waarvan je meer uitleg vindt hier
UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan!
in te vullen webformulier : Web formulier | Proximus
ik krijg de melding in de applicatie microsoft outlook, ik zal het formulier invullen, bedankt
Zijn de problemen van webmail opgelost, ik krijg nog altijd niks binnen; Ben ik nog alleen met deze problemen???
je zult zeker niet alleen zijn want er waren gisteren terug problemen opgetreden zie update
UPDATE : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum
Kan al minstens 1 week geen e-mails versturen via Microsoft Office Outlook !
Krijg STEEDS pop up om verbinding te maken met SMTP server : verbinding maken lukt nooit.
Al 5 X gebeld naar Proximus: een IT’er zou terugbellen : nog niets van gehoord.
ook al het Web formulier ingevuld en anders kunnen de Proximus forummedewerkers het morgen naar de juist dienst doorsturen ook.
Heb me al 5 maal gerigistreerd doch webmail, outlook werkt niet voor inmail. Waarom dan zeggen dat alles opgelost is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.