Beste,
Na bijna 2 maanden begint de situatie wat radeloos te worden:
Eind juni zeg ik uit mijn flex S pakket tv en internet op wegens een verhuis (samenwonen). Alles wordt bevestigd door Proximus en er volgt een mail met de sticker om de modem en decoder naar Charleroi op te sturen. Dit doe ik ook eind juni (bewijs van De Post gelukkig in bezit).
De 2 gsm nummers vanuit m'n flex S pakket laat ik begin juli overzetten naar het pakket van mijn vriendin, via een Proximus winkel. Dit was meteen geregeld zoals het hoorde.
Je zou denken dat het afgehandeld was, maar minder was waar.
Nu zijn we eind augustus en na telefoons met 4 a 5 medewerkers van het call center, slaagt men er niet in, mijn tv en internet op mijn oud adres stop te zetten. Wederom ontvang ik een factuur elke maand, moet ik bellen voor een creditnota en garandeert men mij dat alles direct stopgezet wordt.
Niet dus.
Is hier een medewerker van Proximus die kan helpen aub? Want in het callcenter kan men echt niet helpen. Komt er nog bij dat ik door die 4 a 5 medewerkers steeds een nieuwe mail ontvangen heb, dat ik de decoder en modem moest inleveren en de sticker voor de inlevering.
Nu krijg ik buiten het abonnementsfactuur van m'n oud adres, nu nog de mail erbij, als ik de modem en decoder niet inlever voor 7 september, ik kosten moet betalen.
De laatste medewerker die alles ging stopzetten, heeft nu alles laten staan op een manuele interventie, waardoor andere collega's van callcenter niets kunnen uitvoeren. Ook de medewerker in de Proximus shop kan hierdoor niets ondernemen. Ondanks dat ik de telefoonnummer nog heb van de betrokken medewerker, neemt hij de telefoon niet op als ik bel.
Is het nu zo moeilijk om iets stop te zetten?
Toch iemand aanwezig hier die er iets van kent a.u.b.?
Alvast dank bij voorbaat.