Skip to main content
Vraag

probleem aanhoudende tv storing

• December 29, 2025
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Wat een gedoe. Snelle oplossing laat me niet lachen.
Zitten al geruime tijd te sukkelen met serieuze storingen op de tv. Beeldscherm dat aan en uit gaat, geluid dat wegvalt, roos scherm, zwart scherm enz dit kan gemakkelijk een half uur tot een uur aanhouden. Dan gaat het weer even en dan valt het scherm weer uit en zijn we weer vertrokken.  Vorige week hebben we elke dag gebeld om dit te melden, dan wordt er weet ik veel wat gedaan en dan ben je weer voor enkele uren zoet. Helaas begint de ellende de dag nadien terug. Elke keer weer dezelfde uitleg doen en voor wat. Snelle oplossing ????? Laat me niet lachen. 
Eén medewerker zei vastbesloten het is de modem die moet vervangen worden.  WE gaan die toesturen en een technieker komt langs om dit te vervangen. Technieker doodleuk de modem moet niet vervangen worden stuur die maar terug. De technieker heeft dan iet s aan de configuratie veranderd en die dag ging tv dan wel. Nadien hetzelfde verhaal.nu gaat er dan weer iemand komen die de kabel gaat nazien. 
hoeveel tijd en frustratie dat hier al is ingekropen is niet te beschrijven. En oh ja ondertussen betaal je wel de volle pot, terwijl je de helft van de tijd maar tv kunt zien. 
laatste commentaar van een medewerker : met fiber gaat alles opgelost zijn. Nog vijf jaar wachten daarvoor of wat. Want daar kunnen ze ook niet op antwoorden.
Er is ook niemand die je kan zeggen wat nu eigenlijk het probleem is. Dit sleept nu toch al een tweetal maanden aan. 
zijn er nog mensen met zulke problemen in het Waalse ? 

1 reactie

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • December 31, 2025

@Vsvm Heb je een tweede tv toestel in huis waar je de tv box op kunt testen?