Vraag

pickx app

  • 20 April 2024
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Deze melding is al enige dagen zichtbaar op gsm en tablet. Hoe kan ik het probleem oplossen. Kan ook niets wijzigen. Moet ik nu echt 30 dagen wachten vooraleer ik terug de app kan gebruiken. Graag een snelle oplossing voor dit probleem.

 


3 reacties

Ter info: op hun site staat bv het volgende :

De app informeert je dat deze al geïnstalleerd is op 5 apparaten

Omwille van rechten kun je de tv app niet installeren op meer dan 5 verschillende apparaten. Als je een nieuw apparaat wilt toevoegen, moet je eerst een bestaand apparaat verwijderen. Volg de instructies in het waarschuwingsbericht.

PS: moderatoren komen pas maandag terug langs hier.

TBI: wat ik hier vroeger nog als antwoord van PX medewerkers gelezen heb:

Aan Proximus Pickx gekoppelde toestellen

  • Mobiele toestellen = smartphones & tablets. Een pc of laptop wordt dus niet meegerekend als een mobiel toestel.
  • Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel, je kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

Je kan ook TV kijken op meerdere apparaten (mobiel of PC) tegelijk via één account.
De enige beperking is dat je maar op twee apparaten tegelijk naar hetzelfde kanaal kan kijken.
De gebruiker die als eerste de stream start, heeft voorrang.
Het max aantal gelijktijdige streams is 5 voor alle kanalen.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  bedankt voor info

@Steve Danckaert is het gelukt om aantal toestellen na te kijken?

groeten

Tina

Bedankt voor feedback.

Het is gelukt om een aantal niet gebruikt nummer te verwijderen op pickx. Het was wel wat zoeken om de juiste instelling, om de toepassingen te vinden. Op de Bbox van proximus kon ik de wijzigingen toepassen. Wist ik niet!

Blij dat het terug werkt.

Merci. 

Reageer