Skip to main content

Beste,

Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en de andere producten uit mijn abonnement houden. Kan iemand mij helpen?

Mvg, Günther Kostka

Normaal zijn Proximus medewerkers (moderatoren) pas morgen terug actief op dit publieke forum (en kunnen zij u verder helpen op voorwaarde dat zij u kunnen identificeren via bv. uw klantnr in uw forum login profiel)

Eventueel kunt u dit zelf doen via uw MyProximus account (producten - vervolgens onderaan rechts pagina: abo opzeggen - u komt op een nieuwe pagina waar u kunt kiezen alle producten of sommige opzeggen - vervolgens kunt u op een nieuwe pagina aanduiden dat u uw vaste lijn vanaf datum xyz  wenst op te zeggen

Bedankt, maar dit had ik al geprobeerd …. en krijg op het einde de melding “formulier tijdelijk niet beschikbaar”

Dag @guntherk vul je de klantgegevens aan op je profiel hier, zodat we dit voor je kunnen nakijken/aanpassen? Groetjes, Heidi

… gegevens zijn aangevuld ...

@guntherk De opzeg van de vaste lijn is zeker en vast wel mogelijk. Echter zal dan ook jouw pack moeten veranderen van Familus naar Flex S ofwel Epic. Ook het gsm-abonnement in het pack zal moeten wijzigen afhankelijk van het gekozen pack.

Packs | Proximus

Graag verneem ik van jou welk pack en gsm-abonnement jouw voorkeur heeft zodat ik het nodige kan doen.

Groetjes,
Antonella

Wij kiezen FLEX

FYI: Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om dit in orde te brengen.

@guntherk  Ik doe het nodige! Groetjes, Antonella

Reageer