Beste,
Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en de andere producten uit mijn abonnement houden. Kan iemand mij helpen?
Mvg, Günther Kostka
Beste,
Ik zou graag mijn vaste lijn opzeggen en de andere producten uit mijn abonnement houden. Kan iemand mij helpen?
Mvg, Günther Kostka
Normaal zijn Proximus medewerkers (moderatoren) pas morgen terug actief op dit publieke forum (en kunnen zij u verder helpen op voorwaarde dat zij u kunnen identificeren via bv. uw klantnr in uw forum login profiel)
Eventueel kunt u dit zelf doen via uw MyProximus account (producten - vervolgens onderaan rechts pagina: abo opzeggen - u komt op een nieuwe pagina waar u kunt kiezen alle producten of sommige opzeggen - vervolgens kunt u op een nieuwe pagina aanduiden dat u uw vaste lijn vanaf datum xyz wenst op te zeggen
Bedankt, maar dit had ik al geprobeerd …. en krijg op het einde de melding “formulier tijdelijk niet beschikbaar”
Dag
… gegevens zijn aangevuld ...
Graag verneem ik van jou welk pack en gsm-abonnement jouw voorkeur heeft zodat ik het nodige kan doen.
Groetjes,
Antonella
Wij kiezen FLEX
FYI: Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om dit in orde te brengen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.