Skip to main content

Beste, 

We hebben 2 problemen: eerste probleem is dat de tv voor enkele seconden of volledig blokkeert. Het tweede probleem is dat de wifi op smartphone en tablet ook enkele seconden stopt. Wie kan mij hierbij helpen, aub? Mvg, Palmyre

je kan al beginnen met de bbox eens te resetten om te zien wat dit geeft door het resetknopje achteraan 20 sec ingedrukt te houden tot vooraan alleen nog het power lampje oplicht en dan loslaten.

voor de onderbrekingen op wifi als die na de reset nog voorvallen kun je smartwifi (One SSID) ook eens uitzetten om te zien wat dit geeft.

PX forummedewerkers moderators kunnen ook je lijn testen op fouten maar die komen pas maandag terug langs op het forum

One SSID deactiveren:

dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1

(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)

klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".

Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,

      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)

 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden

en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.

Opmerking:

Bij een bbox4 = "Internet Box"  moet je One SSID uitschakelen via MyProximus App in de Wifi instelling: 

Wi-Fi Beherren

op deze pagina kunt u uw Wi-fi netwerk configureren

Privé Wi-Fi

Enkelvoudige SSID = Aan/Uit 


@Palmyre Als de tv’s enkele seconde stoppen is dat op hetzelfde moment als het internet?


Reageer