Welkom bij Proximus,
Op 12/03/2021 werd het internet inclusief de telefonie van ons bedrijf volledig afgesloten.
Dit bleek te gaan om een administratieve fout bij Proximus. Anderhalve dag was ons bedrijf niet bereikbaar. Niet via mail, niet via de telefoon.
Een compensatie heb ik tot op heden niet gezien. Zelfs geen excuses want per slot, telkens je belt heb je iemand anders aan de lijn, en in 50% van de gevallen wordt de connectie tijdens het doorschakelen verbroken. Uren aan de telefoon gehangen…
Wat we nu meemaken met een ander bedrijf van ons is nog erger! Daar werden onze 25 telefoonlijnen afgesloten + het internet en alle gsm-nummers. Dit omdat er 1 factuur van 50 EUR die om welke reden dan ook niet mee wordt opgenomen in de centrale facturatie die onderworpen is aan een domiciliëring.
Jullie vonden er dan maar niet beter op om alles op te zeggen. ONVOORSTELBAAR welk scenario zich dan heeft afgespeeld. Meer dan 20 telefoons later waar mij vanalles wordt gezegd en beloofd zitten we intussen meer dan 48 UUR zonder internet en is ons bedrijf niet bereikbaar en komen onze mails, bestellingen en correspondentie niet meer toe. Hier zijn geen woorden meer voor!