Beantwoord

nieuwe V7

  • 10 December 2022
  • 6 reacties
  • 133 Bekeken

Kan geen opnames afspelen

icon

Beste antwoord door Alfons Heymbeeck 12 January 2023, 17:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

@Tonyingrid zet eens alles stroomloos dwz zowel decoder en tussenliggende draadloze oplossingen ook indien die van toepassing zijn om bbox met decoder te verbinden en ook de bbox. 

zet dan eerst de bbox weer onder stroom en wacht tot dat je weer kunt surfen om dan indien van toepassing de draadloze oplossingen onder stroom te zetten en als laatste zet je dan de decoder weer onder spanning.

Reputatie 1

Opgenomen films van VTM 3 en PLay 7 ,ik kan die niet bekijken, zoekt en blijf zoeken en valt terug naar MIJN VIDEOS ? DE FILMS STAAN OP HARDE SCHIJF OP dECORDER  V7 maar kan ze niet bekijken, iemand met hetzelfde probleem?

:::::::: DE FILMS STAAN OP HARDE SCHIJF OP dECORDER  V7 maar kan ze niet bekijken, :::::::

Dag Alfonds,  bij een V7 decoder worden de opnames opgenomen in de cloud (op PX servers) want de V7 Android decoder heeft geen harde schijf aan boord. Of bedoel je mss dat je de opnames op harde schijf van een andere decoder met harde schijf niet kunt bekijken op je V7, in dit geval is het normaal want opname op harde schijf kunnen alleen bekeken worden op de decoder waar de opnames mee gebeurd zijn.

Werkt het bv wel om deze opnames te bekijken via http://pickx.be  (voor opnames in de cloud) 

Reputatie 1

Beste Martin,

Het is in Pickx dat de filmen die opgenomen zijn , in mijn video’s dat de films niet kan afspelen.

Die van VTM 3 en Play 7 konden vandaag niet bekeken worden, 

Kan ik verder iets doen, is de stroom uitpluggen van de decorder mischiens een oplossing, een update van de decorder?

Groetjes Alfons Heymbeeck

Je kan zeker eens proberen door in deze volgorde de toestellen te rebooten:

decoder stroomloos zetten
bbox 10 sec stroomloos zetten
wachten tot je opnieuw kunt surfen
Decoder terug onder spanning.

Reputatie 1

Beste Martin,

Ik heb dit gedaan zoals gij hebt voorgesteld, en kan de filmen in mijn video’s in Picks

terug afspelen, daarvoor mijn dank, en mag dit topic afgesloten worden.

M V G    A. Heymbeeck