@Gerda_018 Indien het nog niet zou gebeurd zijn en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze straks de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
NB: toestellen herstarten kan ook helpen → herstart je toestellen
@Gerda_018
Heb je al eens simpel de BBOX herstart en de tv box ook eens zonder stroom gezet en dan herstart ? Dus eerst ff de stekker eruit van de tv box dan van de BBOX. Eerst de BBOX herstarten als deze is herstart dan de tv box terug insteken.
Werkt je internet wel al terug ?
Patrick. Heb dit al gedaan en internet is geen probleem.
Probleem eindelijk vanzelf opgelost. Dank voor de hulp.