Skip to main content

mail werkt niet

31/03/25

Er komen geen mails binnen.  

Wanneer ik probeer via  internet, wordt er meegegeven dat mijn wachtwoord verkeerd is, terwijl het sowieso het juiste wachtwoord is. 

This topic has been closed for comments

12 reacties

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 476 reacties
  • 31 maart 2025

hier ook dit probleem en bij outlook lukt het ook niet

• Apprentice
  • 7 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb sinds vanmorgen ook geen toegang meer tot mail, wachtwoord zou fout zijn (is zeker niet). Wanneer ik nieuw ww vraag, bestaat mijn email niet. Soms melding "ongekende fout".

Martin
  • 33302 reacties
  • 31 maart 2025

Technisch problemen

Ik heb juist hetzelfde probleem > wel met een xxx@belgacom.net account- nochtans mijn iCoud gaat wel… 

Martin
  • 33302 reacties
  • 1 april 2025

@yvan decoster dit zou nochtans reeds in orde moet gekomen zijn sinds gisteren, als de mail problemen opgelost geweest zijn door PX.

Meldt ook of het probleem zowel via webmail en/of ook via een mail client(outlook, thunderbird enz….. zich voordoet.
Omdat de PX moderatoren even je account zouden kunnen natrekken, vul je best in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag: bv in dit geval het mailadres waarover het probleem gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Dag Martin, 

Heb zojuist de PX account aangemaakt met klantnummer ed.

Martin
  • 33302 reacties
  • 1 april 2025

@yvan decoster Het is niet aangeraden van privégegevens op een openbaar forum te posten en is het veiliger van bv je mailadressen dat je hierboven gepost hebt, in het privé veld "Ticket" van je → ForumProfiel te zetten, deze velden kunnen alleen door PX moderatoren gelezen worden.

Ok Martin , gegevens aangepast- kan jij dat door mij aangemaakte ticket nakijken aub?

Martin
  • 33302 reacties
  • 1 april 2025

@yvan decoster 

Dit zal door een Proximus moderator verder moeten gebeuren als ze hier de draad terug opnemen.

blij dat te horen… van de draad..  ik begin er depri van te worden 😀

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 1 april 2025

@yvan decoster 

Ik vind de @belgacom.net email niet terug op je klantnummer.

Kan je het volledige emailadres vermelden op je profiel bij de opmerkingen?

Geert

Dag Geert, 

vraag is beantwoordt bij profiel.

Yvan