ter info: mss kan je iets terugvinden via Myproximus en anders de reactie van een PX moderator afwachten als zij aanstaande dinsdag hier de draad terug opnemen.
Het dossiernr mogelijks in MyProximus, maar verder is er dienaangaande sinds geruime tijd nergens geen info hierover meer terug te vinden (tenzij via de Proximus medewerkers)
Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze dinsdag de draad hier terug opnemen, om meer informatie te kunnen geven omtrent je klachtendossier: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.