iPhone 15 pro max

  • 23 October 2023
  • 17 reacties
  • 260 Bekeken

Reputatie 1

Beste proximus, nu begint het toch beetje erg te worden zoon z'n iPhone gepreorderd, die dag letterlijk beloofd hij hem de 26/09 mocht ontvangen. 

Is nu al meer dan een maand dat hij aan het lijntje gehouden wordt 

Al weet ik dat jullie maar al te goed kunnen zien of de persoon gsm bij jullie leveringen zitten. 

Meegemaakt met mihn zoon voor de 14 pro max werd ook me kluitje in het riet gestuurd. 

En kom nie af me de zever negers te krijgen het toestel is OVERAL TE VERKRIJGEN. 

HOE ZIT HET EIGENLIJK EN WORDEN DE MENSEN DEFTIG OP DE HOOGTE GEBRACHT MET EEN DEFTIG ANTW, WANT JULLIE WETEN MAAR AL TE GOED HOEVEEL JULLIE ER BINNEN KRIJGEN!!!

WAT IS DAN HET NUT OM DE PRE ORDERS EEN WEEK TE LATEN OPEN STAAN ALS JULLIE DE HOEVEELHEID TOESTELLEN NIET HEBBEN EN NIE BEGINNEN OO WAREN MEER BESTELLINGEN ALS VERWACHT NEE!!!

MET DE 14 PRO MAX WAQ NA 20 MIN DE PRE ORDER AL UITGESCHAKELD NU LATEN AAN STAAN OP VOORRAAD OM ZOVEEL MOGELIJK ABBONEMENTEN UIT DE MENSEN HUN GAT TE DUWEN.

EN JULLIE COMPENSATIE VAN 20€ DAT VERPLICHT IN EEN PROXIMUS SHOP MOET WAT IS HIJ DAAR MEE?????


17 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@JaimeTjampens  Op het klantnummer wat u opgeeft is er geen order. Heeft u een ordernummer?

Reputatie 5
Badge +1

Beste proximus, nu begint het toch beetje erg te worden zoon z'n iPhone gepreorderd, die dag letterlijk beloofd hij hem de 26/09 mocht ontvangen. 

Is nu al meer dan een maand dat hij aan het lijntje gehouden wordt 

Al weet ik dat jullie maar al te goed kunnen zien of de persoon gsm bij jullie leveringen zitten. 

Meegemaakt met mihn zoon voor de 14 pro max werd ook me kluitje in het riet gestuurd. 

En kom nie af me de zever negers te krijgen het toestel is OVERAL TE VERKRIJGEN. 

HOE ZIT HET EIGENLIJK EN WORDEN DE MENSEN DEFTIG OP DE HOOGTE GEBRACHT MET EEN DEFTIG ANTW, WANT JULLIE WETEN MAAR AL TE GOED HOEVEEL JULLIE ER BINNEN KRIJGEN!!!

WAT IS DAN HET NUT OM DE PRE ORDERS EEN WEEK TE LATEN OPEN STAAN ALS JULLIE DE HOEVEELHEID TOESTELLEN NIET HEBBEN EN NIE BEGINNEN OO WAREN MEER BESTELLINGEN ALS VERWACHT NEE!!!

MET DE 14 PRO MAX WAQ NA 20 MIN DE PRE ORDER AL UITGESCHAKELD NU LATEN AAN STAAN OP VOORRAAD OM ZOVEEL MOGELIJK ABBONEMENTEN UIT DE MENSEN HUN GAT TE DUWEN.

EN JULLIE COMPENSATIE VAN 20€ DAT VERPLICHT IN EEN PROXIMUS SHOP MOET WAT IS HIJ DAAR MEE?????

@JaimeTjampens  well spoken! 15/09 gepreorderd en noppes.. geduld… ondertussen komen ze eind deze week en volgende week overal binnen Fnac Vandenborre Coolblue … zonder preorder ( maar we hebben wel preorderrkorting en 20 euro shoptegoed natuurlijk …) 

Reputatie 1

@Shamo ja toch ,is om heel mee te lachen komaan.

Das toch niet meer normaal zoiets ,vorige week mediamarkt geweest waren gewoon in voorraad hoor.

Dus waarom kan er nooit een deftig antw komen het geld was goed om direct te incasseren maar de rest ,heeft een collega 2 dagen na de presentatie order besteld zonder korting wel die persoon heeft gisteren z'n toestel ontvangen kan toch niet zoiets waarom nog pre orderen!!!!

Reputatie 1

@Luc.M 

A ja nee e ,ik stuur met mijn inloggen gegevens omdat mijn zoon met kluitje naar het riet gestuurd word telkens hij contact opneemt!! 

Aub hier alle gegevens klantnummer, ordernummer enz. 

 

Reputatie 1

En dan word er niet meer gereageerd????

Zal daar ook eens aan denken na 30 jaar klant,en ook m'n zonen niet meer aan raden om abbo's en toestellen bij jullie te bestellen!!!!!

Klantservice dikke 0 zelfs aan de telefoon echt onbeschoft de Nederlandse taal niet machtig en nog de clue en zonder schaamte terug bellen!!!! 

Reputatie 1

@Luc.M 

@Tina

Weer niemand aanwezig amai jullie dag stopt snel,na de gegevens gestuurd te hebben geen reactie?????

PROXIMUS NEEM JULLIE VERANTWOORDELIJKHEID EN STA MENSEN TE WOORD GODVERDOMME!!!!!

Reputatie 7
Badge +3

@JaimeTjampens  De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben. Mvg, Heidi

Reputatie 1

@HeidiE  wat is dit nu weer de dienst van de toestellen das nu al meer dan een maand dat ze aan het lijntje gehouden worden .

Waarom hebben mensen die later bestellen wel al hun toestellen en iemand die pre orderd mor wachten?????

Ook ging uwe collega @Luc.M  al gaan kijken naar orders om te kijken hoe en wat .

U plots niet hij vroeg het order nr wat er nu ook staat. 

Weer zo een antwoord van kust me kloten !!!!!

Reputatie 1

@HeidiE 

EEN ANTWOORD DAT HIJ AL MEER DAN EEN MAAND KRIJGT!!!!!

Reputatie 5
Badge +1

@JaimeTjampens  De dienst van de toestellen gaat de betrokken klanten zelf op hoogte brengen als ze meer nieuws hebben. Mvg, Heidi

@HeidiE  de dienst ? Niemand hoort ooit van een dienst, t enige waar mensen op wachten is Bpost link want alle preorder links zijn intussen allen vervallen.  En ik denk dat de meesten van de wachtende klanten t intussen opgegeven hebben info te krijgen want die is er toch niet.
Het blijft tevens frappant dat mensen die later preorderden hun identieke toestel eerder krijgen, elke week opnieuw. Er lijkt geen enkele logica of volgorde te zijn …. 
 

Reputatie 1

@HeidiE

 

Reputatie 1

Oww @Shamo 

Dacht dat Heidi mij dat antwoord terug gaf zeg alez,ze heeft mij da antw en dan zet ze een ? 

Ben het echt beu aan geraken met mijn zonen en mijn abonnementen verdienen ze d'r gdv meer dan 400€ in de maand aan om dan zo een service te krijgen mens zou gdv beter overstappen na orange die mij trouwens heeft gebeld waar het 3 x goedkoper is .

Khem het gehad echt 

En me hunne dienst toch raar die luc keek al ditect na order op mijn klnr, geef hem dan het juiste en plots word nie meer gekeken of geantwoord ja nu van de betrokken dienst ze zien gdv allemaal tzelfde als ze wa moeite willen doen!!!!

Reputatie 1

Is da nu zoveel moeite om te antwoorden en nie da standaard antwoord zoals die heide gaf ????????????????

Reputatie 1

@Luc.M nu al eens gecheckt het bestelnr dat ik had doorgegeven hier waar je om vroeg .zoon word nog steeds in het ongewisse gelaten van jullie ????

Reputatie 1

@JaimeTjampens , snap werkelijk waar niet dat die iPhone’s  er nu nog niet zijn..

Ik heb de mijne 2 weken geleden al ontvangen (na 3,5 weken moeten afwachten )

Een broer van mijn collega heeft een paar dagen geleden gewoon 2 besteld in de PX winkel en gelijk meegenomen.

zijn vriendin een 15,en hij een pro Max 256 maar dan een naturel titan kleur.

de gewone 15 had ze als abonnement, pro max cash betaald.

zal als ik u was hun bellen hoe dit kan???

Reputatie 1

@JaimeTjampens , snap werkelijk waar niet dat die iPhone’s  er nu nog niet zijn..

Ik heb de mijne 2 weken geleden al ontvangen (na 3,5 weken moeten afwachten )

Een broer van mijn collega heeft een paar dagen geleden gewoon 2 besteld in de PX winkel en gelijk meegenomen.

zijn vriendin een 15,en hij een pro Max 256 maar dan een naturel titan kleur.

de gewone 15 had ze als abonnement, pro max cash betaald.

zal als ik u was hun bellen hoe dit kan???

Wel eerlijk gezegd dat we het nie begrijpen niet normaal, geen deftig antw niks .

Als we bellen krijgen we het zelfde antw zoals die heidi hier gaf,ECHT EEN KLOTE SERVICE EN RAMP.

Hie kan het dan dat bij jullie bv wel lukt en zelfs vanuit de winkel en mensen die hebben gepreorderd die toestel moesten hebben dag van releas nog steeds niks GEEN NIEUWS NIKS .

TIS VAN GA RUIKEND EN JE ZIE WEL WANNEER HET KOMT.

KAN TOCH NIET ZO EEN PRAKTIJKEN ECHT WAAR.😡

Reputatie 1

@JaimeTjampens , snap werkelijk waar niet dat die iPhone’s  er nu nog niet zijn..

Ik heb de mijne 2 weken geleden al ontvangen (na 3,5 weken moeten afwachten )

Een broer van mijn collega heeft een paar dagen geleden gewoon 2 besteld in de PX winkel en gelijk meegenomen.

zijn vriendin een 15,en hij een pro Max 256 maar dan een naturel titan kleur.

de gewone 15 had ze als abonnement, pro max cash betaald.

zal als ik u was hun bellen hoe dit kan???

Zoals ik ook al zei collega's bij hem op het werk besteld vorige week en 2 dagen later hadden ze hem,hij preorderd meer dan maand geleden en NIKS !!!!

Reageer