Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb een 2-tal jaar terug een gsm gekocht in de proximus winkel met een sim-kaartje bij. Toen hebben we die geactiveerd maar dat nr. gebruikte we eigenlijk zo goed als niet dus hebben we het opzij gelegd. Nu wil ik deze wel in gebruik nemen maar dit blijkt niet te lukken. 

Als ik het wil heractiveren krijg ik de melding dat dit nr. niet bestaat en activatie dus niet mogelijk is. Een smsje sturen naar IDENT met 2x het nr. erna brengt ook niet op want het sms wordt niet verstuurd. 

Kan dit alsnog geheractiveerd worden of moet ik een nieuwe sim-kaart aanvragen?

 

mvg

Lesley 

kijk eens of dit nummer nog bij proximus behoort → Tot welke operator hoort dit nummer

Je kunt altijd via een Prox shop gaan om de sim gratis te laten wisselen

NB: Morgen komen de proximus forummedewerkers terug langs.

Als het een P&G zou betreffen en je hebt die niet op tijd bijgeladen dan is die zeker komen te vervallen als dit al een 2-tal jaar geleden is.

 


Reageer