Skip to main content
Vraag

Film huren


PaulBonnyns
Forum|alt.badge.img+1

Gisteravond huur ik de film “Conclave”. De versie met Franstalige ondertitels werkt. Die met Nederlandstalige ondertitels geeft een fout melding. “Oeps Er ging ites mis. Gelieve later opnieuw te proberen. Foutmelding P016. “ Dat was gisteravond zo en nu vanmorgen op 23/03/2025 07u16 nog steeds zo. Ik ben curieus of ik mijn geld kwijt ben of niet. Ook via de laptop heb ik geen resultaat.

3 reacties

Martin
  • 33209 reacties
  • 23 maart 2025

je kan altijd eens bellen op het gratis nummer 0800 22 800 als je dat wenst en anders wachten tot de PX moderatoren morgen terug langskomen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 maart 2025

Hé paul,

hier juist het zelf de probleem zowel op de app, tv en via web

 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 24 maart 2025

@Pevo 

Graag je forum profiel verder aanvullen. zodat we kunnen laten nakijken.

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

mvg

Tina