Vraag

Bellen over WiFi met Samsung Galaxy A13 ??

  • 19 February 2023
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

 

Goede zondag 19 februari23.

Over enkele dagen denk ik (76 jaar zijnde en géén computerfreak) in een Proximus winkel een nieuwe smartphone te kopen, vermoedelijk Samsung Galaxy A13. Kan ik met dat toestel bellen over wifi? Of desnoods bellen over 4G-wifi??
Dat zou zeer welkom zijn, want in ons nieuwbouw-appartement hebben we al maanden haast geen Proximus ontvangst. Willen we telefoneren, dan moeten we buiten op straat gaan staan! En helaas hebben we (geheel onbewust) al heel veel inkomende oproepen gemist (vanwege familie en vrienden, maar ook van aannemers, leverantiers, elektricitiets-en-gas-provider, water-toelevering, verhuisfirma...).
Graag een spoedig antwoord aub. Dank bij voorbaat! Robert –****@skynet.be of 03*******


2 reacties

@Robert_037  hier → Bellen via wifi | Proximus staat die inderdaad onder de toestellen die dit ondersteunen.

PS: 

Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Goede morgen Martin,
Heel erg bedankt voor je antwoord en ook voor je raadgeving.
Ik houd er rekening mee voor de toekomst.
Fijne dag verder!
Robert.

Reageer