Vraag

beheerder

  • 13 April 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Hallo! Ik had een Proximus account en daarop stond al mijn gegevens maar ik moest de pukcode van mijn mama zoeken en heb mijn gsm nummer op haar account gezet en nu is zij beheerder en kan mijn dingen zien maar dat moet weer verandert worden maar dat lukt niet. Zouden jullie mij weer beheerder kunnen laten worden? En mijn mama niet? Of voor haar eigen gsm toch maar niet voor mijn nummer. 


2 reacties

heb je dit al geprobeerd:

→ Beheerder worden (privé-klant)

 

Je kunt beheerder worden via MyProximus (app en web).  Ga als volgt te werk:

  1. Ga eerst na of je in aanmerking komt. Je kunt niet beheerder worden als:
    • je een Pay&Go-herlaadkaart hebt,
    • je werkgever je gsm-abonnement betaalt,
    • je een gsm-nummer bij een andere provider hebt.
  2. Breng de bestaande beheerder (als die er is) op de hoogte dat je zijn/haar taak wilt overnemen.
  3. Via de app? Meld je aan ( hulp nodig?).Tik in de MyProximus-app linksboven tweemaal op je foto of op je initialen en vervolgens op Word beheerder.
    Via de website? Klik op onderstaande knop, meld je aan  ( hulp nodig bij aanmelden?) en scrol tot Beheerder worden.
     Pas je rol aan in MyProximus
  4. Geef je klantnummer   op.
    Lukt dit niet, dan heb je producten onder twee verschillende klantnummers. Probeer het andere klantnummer.
  5. Je bent nu beheerder geworden. Als er een vorige beheerder was, ontvangt deze een e-mail over de wijziging en hij of zij ziet daarna nog enkel zijn/haar gsm-verbruik.
Reputatie 7
Badge +2

@Lientje16025 via de uitleg van @Martin moet dit in orde komen.Groetjes,Joel

Reageer