Vraag

Proximus inkomende poorten

  • 16 December 2023
  • 7 reacties
  • 89 Bekeken

op de ps5 haal ik maar +/- 450 download wat goed is en maar 30 upload met een 500/500 fiber abbo

kan het zijn dat ik de netwerkpoorten op geavanceerd moet zetten

wifi geeft een 400/400 mbps

ook achteraan de modem waar netwerkkabel verbonden is heb ik een oragne led die knippert naar mijn mening moet dit toch groen zijn zoals de led aangeeft waar tv box op aangesloten is

 

op foto onderste groen dat is tv boven bovenste oragne deze is de ps5 

 

7 reacties

@slakky

heb je ook al eens met een pc/laptop een → speedtest gedaan terwijl deze aangesloten is met een netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox om te zien welke upload/download je daar haalt?

Heb er geen enkel alles via wifi macbook

 

 

En wat krijg je als resultaat als je ps5 via WiFi werkt?

adapter gekocht voor op macbook te testen is dus toch in orde

 
Reputatie 6
Badge +3

@slakky  Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel kan ik eventueel uw lijn eens natesten. 

Maar als ik online wat opzoek, zie ik dat er meerdere klachten zijn van PS5 gebruiker over de wereld die hetzelfde melden. Ofwel klopt de speedtest van PS5 niet volledig, of de PS5 capt de upload snelheid.

@slakky  Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel kan ik eventueel uw lijn eens natesten. 

Maar als ik online wat opzoek, zie ik dat er meerdere klachten zijn van PS5 gebruiker over de wereld die hetzelfde melden. Ofwel klopt de speedtest van PS5 niet volledig, of de PS5 capt de upload snelheid.

is er nu bijgevoegd klantennr

 
Reputatie 5
Badge +2

@slakky Als je met een playstation online gaat dan maak je verbinding met de server van playstation zelf. Zij kunnen de toegelaten snelheid zelf bepalen. 

Als ik je snelheidstest zag die je hier hebt gepost zit het probleem niet bij uw internetconnectie.

Reageer