Vraag

ondertiteling

  • 8 February 2024
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

Wij hebben sedert kort tvbox V7. Voor de ondertiteling moet je op de afstandsbediening op SUB duwen, maar helaas, er gebeurt meestal niks. Na veel geprobeerd is de ondertiteling gelukt op vrt1. Op andere zenders gaat het helaas niet. Op NL niks! Teletekst kan ik niet nemen. Waarom werkt de knop van Sub(titels) niet?


7 reacties

Heb reeds op je ander bericht gereageerd maar zet het hier nog eens hoe ik het doe want er zijn inderdaad problemen hiermee.

ik druk zo enige keren kort achter elkaar op de sub toets en dan zie je rechts het sub menu iedere keer kort open springen en dan kan je wat langer drukken en blijft het sub menu openstaan.

De uitleg die Proximus geeft is de volgende:

 

Heb reeds op je ander bericht gereageerd maar zet het hier nog eens hoe ik het doe want er zijn inderdaad problemen hiermee.

ik druk zo enige keren kort achter elkaar op de sub toets en dan zie je rechts het sub menu iedere keer kort open springen en dan kan je wat langer drukken en blijft het sub menu openstaan.


Dan druk ik zeker met een verkeerde frequentie want hier lukt dat voor geen meter.
Die knop zou gewoon moeten werken. Punt. Hij doet het niet dus is hij overbodig en zet ik ondertitels aan/uit via  de  “ok” knop.

Patrick, hoe bedoel je met de OK knop?

Precies wat ik schrijf. Zie de uitleg/afbeeldingen van @Martin.
 

Ah ook zo. Ok, ga dat straks eens proberen. Bedankt.

Heb reeds op je ander bericht gereageerd maar zet het hier nog eens hoe ik het doe want er zijn inderdaad problemen hiermee.

ik druk zo enige keren kort achter elkaar op de sub toets en dan zie je rechts het sub menu iedere keer kort open springen en dan kan je wat langer drukken en blijft het sub menu openstaan.


Dan druk ik zeker met een verkeerde frequentie want hier lukt dat voor geen meter.
Die knop zou gewoon moeten werken. Punt. Hij doet het niet dus is hij overbodig en zet ik ondertitels aan/uit via  de  “ok” knop.

Natuurlijk dat die knop zou moeten werken door één maal te drukken op de Sub knop en dat het niet normaal is dat je eerst drie of vier keer kort achtereen op de sub moet drukken tot je de menu enkele keren ziet effen verschijnen en dan gewoon drukken  op de Sub om de sub-menu blijvend op het scherm te zien en je uw instellingen kunt doen. 
Aangezien dit bij mij zo werkt en zo mijn plan kan trekken, veronderstel ik toch dat ik niet de enige ben waarbij het op die manier ook nog zou lukken en daarom geef ik dit mee voor zij die nog het topic gaan evt gaan lezen.

Hopelijk is het dan bij één van de volgende updates opgelost.

Reageer