Sticky

Jouw ideeënbus - digital innovation

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 343 Bekeken
Jouw ideeënbus - digital innovation

Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de  laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken!  In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :) 


5 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo,  Een betere home wifi oplossing zou kunnen helpen - bv. Nokia WiFi ensures the excellent broadband service you deliver to the home isn’t undone by poor Wi-Fi inside the home. The combination of local and cloud-based Wi-Fi optimization achieves the best Wi-Fi performance for your customers.

Kan dit vertaald worden?

Dit is de theorie:
Een betere home wifi oplossing zou kunnen helpen - bv. Nokia WiFi zorgt ervoor dat de uitstekende breedbandservice die u thuis levert, niet ongedaan wordt gemaakt door slechte wifi in huis. De combinatie van lokale en cloudgebaseerde wifi-optimalisatie behaalt de beste wifi-prestaties voor uw klanten.

cfr.: Nokia WiFi for service providers | Nokia Networks

Reputatie 5

Misschien eens de beloftes van je voorganger  laten na komen:

 

Reputatie 5

Hey iedereen! Mijn naam is Phoebe en ik ben de Digital Innovator van het forum. Ik ben al een tijdje aan de slag als Business Intelligence Analyst bij Proximus & recent maak ik ook deel uit van het innovation board. Onze missie is om op de hoogte te blijven van de  laatste digitale trends en nieuwe technologieën te verkennen en daarbij kunnen we jullie hulp gebruiken!  In de categorie ‘jouw ideeënbus’ kunnen jullie ideeën op gebied van technologische innovaties met ons delen. Elk idee dat meer dan 10 votes genereert zal worden voorgesteld tijdens onze innovation board meetings. Jullie suggesties & ideeën als klant zijn voor ons super belangrijk dus ik kijk er alvast naar uit om met jullie samen te werken! :) 

Zeer geloofwaardig!

Reageer