De technieker is niet komen opdagen

  • 2 February 2024
  • 0 reacties
  • 98 Bekeken

Er is een installatie afspraak gemaakt (en bevestigd) voor 01/02/2024 tussen 9 en 13 uur. Wij hebben hier dan ook een 1/2 dag voor uitgetrokken. Tot 14h gewacht, daarna probeerden wij iemand aan de telefoon te krijgen. Er is echter geen keuzemenu om bij de juiste afdeling te komen, dus van alles geprobeerd (5x), echter zonder iemand te kunnen spreken, zeer frustrerend. Om 15h via de chatt geprobeerd, telkens met wissel van verschillende personen. De laatste zei dat de technieker nog tot 20uur kon komen. Op mijn vraag waarom wij niet geïnformeerd worden over een vertraging of waarom Proximus zelf niet kan nagaan of en wanneer die persoon komt, konden ze geen antwoord geven. Wij waren dus genoodzaakt een extra halve dag te voorzien en hebben op de technieker gewacht. Deze is die dag echter helemaal NIET komen opdagen, wij kregen geen mail of SMS met wat extra informatie of uitleg. Ik had dan verwacht dat men ons terug zou contacteren, met een verontschuldiging/verklaring zodat een nieuwe afspraak zou worden gemaakt. Uiteindelijk heb ik zelf via een chatt geprobeerd iemand te pakken te krijgen. Die persoon bleef (gelukkig) met mij de hele tijd in gesprek en heeft dan ook het nodige gedaan om een nieuwe afspraak in te boeken.. Het is nog af te wachten of het deze keer wel wordt gerespecteerd. Een verklaring waarom er zonder enige communicatie niemand is komen opdagen (en wij tevergeefs de hele dag verplicht waren thuis te wachten -> als zelfstandige kost het mij veel geld!) had die persoon niet en raadde mij aan een klacht via e-mail in te dienen. Dat heb ik dan ook geprobeerd, maar vergeet het! Na het beantwoorden van alle vragen krijg je een mogelijkheid om te bellen of te chatten, geen e-mail dus, NEEN, dank u! Ik ben zeer teleurgesteld in deze manier van werken. Men tracht op alle mogelijke manieren een klacht te omzeilen en de informatie op de website is dan ook misleidend.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer