Vraag

02/235.40.00 - wie?

  • 29 April 2022
  • 12 reacties
  • 2050 Bekeken

Beste, 

 

Ik kreeg zonet een voicemailbericht van dit nummer. Die persoon articuleert niet en stelt zich niet voor en vraagt me enkel om terug te bellen. Als ik terugbel kom ik op een automatische voicemail van Proximus dat ik bij de klantendienst ben van Proximus maar niemand meer bereikbaar is op dit nummer. Ik heb een afspraak maandag in verband met mijn verhuis en ik heb deze al 2 maal moeten bevestigen bij jullie diensten. Is dit ook in verband hiermee ? En hoe kan ik iemand bereiken die belt met een nummer dat niet meer bereikbaar is?! 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22  Ik kan niet meteen terugvinden wie u heeft gebeld, mijn excuses. De afspraak voor de verhuis staat gepland op 02/05. Groetjes, Antonella

Beste Antonella, 

Dit nummer heeft me opnieuw gebeld. Het was een kevin van de dispatching dienst die vroeg of de technieker vandaag mocht langskomen. Hij beweert dus wel voor Proximus te werken. 

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22 Dan is het in orde. Dispatching pleegt hun oproepen via een ander systeem, daarom dat ik deze niet terugvind. Groetjes, Antonella

Antonella, 

 

ik ben dus deze week 4 keer gebeld geweest en vandaag nog eens 6x om deze afspraak te bevestigen en nu belt iemand mij om te zeggen dat de afspraak maandag niet kan doorgaan - maar ze dinsdag pas kunnen komen? Deze afspraak ligt al MAANDEN vast, ik zet verlof in en ik wordt gestalkt om het te bevestigen en JULLIE zeggen af - 1 werkdag op voorhand. DIt trekt op niets. Als ik dit had geweten had ik mijn abonnement gewoon opgezegd. En dat ik dan uberhaupt moet betalen voor deze verhuis om het op deze manier te laten verlopen is bijzonder onder niveau. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22 Ik zie nu dat de afspraak inderdaad werd verplaatst naar 03/05. Mijn excuses voor het ongemak. Laat me na de verhuis zeker iets weten. Dan kijk ik wat ik voor jou kan doen. Groetjes, Antonella

Dag Antonella,

bij het verzetten van de afspraak waren we dan overeengekomen dat ik die dag als 2e zou gepland worden - uiteindelijk ben ik als LAATSTE ingepland geweest. Ik heb de dispatching zelf in de namiddag gebeld om het te vernemen. De technieker is dus uiteindelijk om 18u-19u toegekomen. De technieker op zich heb ik zeker niets aan te merken. Maar het inplannen van mijn afspraak en de opvolging door de dispatching was buitengewoon ondermaats. 

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22  Vervelend . Er wordt aan gewerkt om deze dienstverlening te verbeteren maar het lukt niet altijd. Onze excuses alvast. 

Dag Luc,

Zoals u kan lezen in de hele thread is dit toch bijzonder slecht gelopen. Dat ik überhaupt moet betalen voor een interventie dat zo gelopen is is absurd. Voor 1 interventie die ik meer als op tijd ingepland heb is het 3 keer misgelopen en ben ik 2 dagen kwijt in mijn verhuis - en dus 2 verlofdagen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22  ik heb je vanmorgen een bericht gelaten. wil je dossier opstarten?

 

Beste Luc,

Ik heb geen bericht gehad? Dossier van? 

Reputatie 7
Badge +3

@Morganevdp22  De kosten van verhuizing zijn commercieel, eenmalig uit het systeem gehaald. 

Dag Luc,

 

ik heb een mail gehad dat ik een privé bericht heb gekregen van u maar krijg error melding als ik deze open klik .. maar heel erg bedankt voor de tussenkomst en de korting! Wordt ten zeerste geapprecieerd 

Reageer