Beste, 4 jaar geleden verhuisde ik en kreeg een nieuw nummer vaste lijn al gauw kreeg ik meerdere telefoontjes blijkbaar was mijn nummer vroeger van een jeugdhuis.en het nummer stond nog op hun website.via Google heb ik het proberen te verwijderen.maar na 4 jaar bellen ze vandaag weer soms 1 per dag maar op sommige dagen tot 10 keer per dag.ik weet niet meer wat te doen.zelfs na 4 jaar blijft men bellen en kan er niks aandoen.
Ter info
In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker (moderator) op dit publieke forum
Ongewenste oproepen of sms’en | Proximus
- Verander indien nodig van nummer
Contacteer onze klantendienstNieuw venster en vraag om je telefoonnummer en/of gsm-nummer te veranderen. Het is gratis voor je gsm-nummer, maar je betaalt € 33,28 voor je vast telefoonnummer. Gebruik je je gsm-nummer om in te loggen op bepaalde websites? Vergeet niet je gsm-nummer aan te passen voor MyProximusNieuw venster , WhatsAppNieuw venster , FacebookNieuw venster , GoogleNieuw venster , enz. zodat je persoonlijke gegevens privé blijven wanneer je van gsm-nummer verandert.
Ik vermoed dat het betrokken vaste nummer nog op allerhande websites en/of telefoongidsen onder de naam van het betrokken jeugdhuis terug te vinden zal/kan zijn (en dit kunnen u noch Proximus oplossen)
Aan Proximus een commerciële geste vragen onder de vorm van een gratis wijziging van het nr van uw vaste lijn (of eventueel uw vast telefoonnr schrappen en enkel nog gebruik maken van GSM/smartphone)?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.