Ter info: default = admin (ik vrees dat anders enkel Px-medewerkers u evenwel zullen kunnen verder helpen)
https://voipsipclient.blogspot.com/2015/04/yealink-default-password.html
Helaas, “admin” is het niet (meer).
@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?
@Joost Van Durme Gebruik je een voip via een 3de partij?
Mmm, ik snap niet wat je bedoelt, Thierry. Ik heb Call Connect, als dat je vraag is.
Alles verloopt via Proximus.
FAQ’s call connect > klik hier
FR > klik hier
FAQ’s call connect > klik hier
Daar staan geen foutmeldingen van het toestel beschreven… helaas doodlopend straatje.
Voer een reset uit : http://support.yealink.com/faq/faqInfo?id=433 Zo stel je het wachtwoord in op het standaard paswoord om in te loggen op de web interface.
Is ondertussen opgelost. Blijkbaar is het wachtwoord in de telefoon hetzelfde wachtwoord als dat van Call Connect. De technieker heeft me aan de telefoon geholpen en is niet moeten langskomen. Niemand van de technische telefoondienst wist hier het antwoord op. De technieker was zelf verbaasd.
bedankt voor de feedback.