ik kocht een trio telefoon en wil er graag voicemail op activeren en dat lukt me niet heb 3keer gebeld naar proximus maar de zaak is niet opgelost
ik kocht een trio telefoon en wil er graag voicemail op activeren en dat lukt me niet heb 3keer gebeld naar proximus maar de zaak is niet opgelost
Ik stel vast dat je nog geen voicemail hebt.
Ik kan deze gerust activeren voor jou.
Hier vind je alle info:
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
Groeten
Geert
ik weet nog altijd niet hoe ik voicemail moet aanzetten en hoe ik de beltijd moet verlengen
geef eens wat meer uitleg aub
Als ik een telefoon bij proximus winkel koop dan mag ik toch wel wat uitleg krijgen dacht ik
mvg
Bea
Ik krijg ook de wekker niet weg van mijn telefoon
mvg
Bea
Ter info:
voice mail Proximus p.5
smart-services.pdf~2019-01-03-11-12-02~cache.PDF (proximus.be)
ik begrijp dat
Dect Twist 304 (trio) handleiding p.9 voice mail & p. 11 wekker
is er geen mogelijkheid om via menu - wekker voor een uitschakeling te kiezen (toegegeven in de handleiding niet expliciet vermeld tenzij via om het even welke toets voor 24 u)
beltijd vasste lijn verlengen
Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus
in principe via 1987 - optie 3 - optie 1 (tot 6 beltonen)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.