Skip to main content

Beste

sinds gisteren werkt mijn vaste telefoon niet meer.
Ook tv en internet vallen regelmatig uit.
Kan er iemand mijn verbinding eens testen?

Dank!

@Fred_07 Ter info: Iemand van Proximus zelf komt pas morgen hier terug langs, maar je kan ook vandaag bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0500 22 800 indien je dit wenst, zij kunnen ook je lijn eens testen.


@Fred_07 Er is een probleem op je fysieke lijn. Hiervoor dient een technieker ter plaatse te gaan. Ik heb hiervoor een afspraak ingeboekt op : Di 12/04 tussen 17.00 en 20.00.

Indien dit niet voor je past kan je deze via je MyProximus aanpassen. 


@DaisyS prima!


Bedankt 🙂


@Fred_07 Is het in orde gekomen met onze technieker? 


@DaisyS Was inderdaad een beschadiging aan de fysieke lijn.
De technieker heeft vrijdag een nieuwe afspraak voor me gemaakt.
Dan komen ze om de lijn te lassen 😊
Dus het zal wel in orde komen 👍👍👍


Reageer