Beste,
Na hier al eens gezocht te hebben, vermoed ik dat een PXM medewerker me zal moeten helpen…
Afgelopen vrijdag heeft men onze aansluiting gewijzigd naar een fiber versie.
Alles werkt goed en vlot (internet & TV), enkel de telefoon lijn krijg ik niet aan de praat.
We hebben een nieuwe analoog DECT toestel gekocht en gekoppeld aan de groene poort/lijn 1.
Als ik het de lijn openleg, hoor ik een kiestoon, maar als ik een nummer bel dan hoor ik precies een heel snelle bezet toon. Als ik met mijn GSM bel naar ons toegewezen nummer, dan krijg ik het bandje te horen dat het oproepnummer niet is toegewezen.
Het lampje bij Phone1/Phone 2 is continu blauw opgelicht :
Ingelogd op de B-Box zie ik dat de lijn actief is, lukt een ring test, en kan ik ook de uitgaande gespreken zien:
Dit doet me dus zeer strek vermoeden dat aan onze kant alles in orde is, maar er bij PXM nog iets dient te gebeuren.
En neen, de proximus technieker heeft niet alles getest toen hij vertrok (geen snelheidstest, geen PXM tv aangesloten, geen booster aangesloten, geen telefoon test,..) omdat hij IT problemen had met zijn laptop, en zelfs de Fiber/UTP box niet kon activeren met zijn toestel..
Kan iemand van PXM hier mij helpen aub?
klantnummer : 609142338, overige gegevens staan in mijn profiel.
Grts Tom