Beantwoord

Vaste lijn aangerekend in weekend ?!

  • 2 August 2020
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Badge +4

Hallo, 

Mijn vrouw had deze voormiddag (op zondag) een kwartiertje gebeld met vaste telefoon en nu zie ik in Myproximus een verbruik buiten bundel van 3,02 € Dit staat bij het verbruik vd vaste lijn.

Voor eerst in het weekend is het gratis bellen en ten 2de in ons Flexpack hebben wij onbeperkt bellen.

Ik hoop dat het een bug is in het systeem , anders zal dit duur worden :)

icon

Beste antwoord door tina.b 3 August 2020, 12:51

Bekijk origineel

4 reacties

ik denk dat dit altijd het zelfde principe is dus ook voor flex of andere packs dat het alleen in de eindfactuur is dat rekening gehouden wordt met speciale voorwaarden en kortingen.

maar als er echt ten onrechte iets aangerekend wordt zal een proximus forum medewerker dit wel voor u verder in orde brengen.

Reputatie 6
Badge +3

Buiten bundel is ook het geval wanneer naar betaalnummers gebeld worden, dat is een uitzondering. Zie hier: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_max_price/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/betaalnummers-en-betaalsms-en-hoeveel-kost-het.html In andere gevallen zal dit nadien wel worden aangepast op de eindfactuur.

Reputatie 7
Badge +3

@RedsFan 

beste,

een deel van de kost zit em in een MMS verstuurd in juli

Rest is inderdaad verbruik op zondag 2-8 : ik stel voor om te wachten tot het effectief op de aanrekening staat ? (in sept)

wie weet wordt het ondertussen gezien door betrokken diensten en verwijderd, en anders maken we dan een dossier op voor nazicht.

vriendelijke groeten,

Tina

 

Badge +4

Ok bedankt voor het antwoord , we houden het verder in de gaten  en eventueel op de aanrekening .

Mvg

Reageer