Vraag

ten onrechte aangerekend

  • 4 February 2021
  • 1 reactie
  • 91 Bekeken

ik heb een tuttimus ab.waarin 1000 minuten bellen naar mobiel nrs.via phone line

gisteren belde ik om 17u45 naar een binnenlands mobiel nr en er  werd mij 0,82 euro aangerekend bij oproepen nationaal buiten bundel .

van de 1000  gratis beschikbare minuten naar mobiele nrs gingen evenwel geen minuten af.

 

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@FRANS_011

In een Tuttimus pack zit de gratis optie Free Calls National voor de vaste lijn standard inbegrepen. Hiermee kan je gratis bellen van vaste lijn naar alle vaste en mobiele lijnen in België, in de week ’s avonds van 17 uur tot 8 uur en 24/24 tijdens het weekend en op feestdagen. Bellen met de vaste lijn tijdens de week tussen 8 en 17 u kost € 0,82/oproep.

Als je onbeperkt (24 uur per dag en 7 dagen per week) wil kunnen bellen, kan je de optie Unlimited Calls National activeren voor € 14,52/maand. Hiermee kan je nationaal bellen van vaste lijn naar alle vaste lijnen in België én 1000 minuten van vaste lijn naar nationale mobiele nummers (met uitzondering van speciale nummers).

De gefactureerde oproepen zijn gebeurd tijdens de week tussen 8 en 17 u. De oproep dat ja na 17u hebt gevoerd behoort bij de gratis gesprekken.

Groetjes,
Antonella

Reageer