Gisterochtend is Proximus begonnen om fiberkabels te leggen in de straat bij mijn moeder. Omstreeks 10u had ze plots geen telefoon meer, viel het internet regelmatig uit en heel onstabiel (Proximus TV beeld bevriest en happert continu).
Proximus gebeld; er ging gisteren een technieker langskomen, maar niemand gezien. Teruggebeld, blijkbaar had Proximus de afspraak niet goed ingeboekt in de computer. Nieuwe afspraak gemaakt. Deze ochtend is een technieker gekomen, en het probleem is buiten. Even in de put van de graafwerken gaan kijken, en inderdaad, onze telefoon/internet kabel is beschadigd door de graafwerken van Proximus.
Kan gebeuren, maar zoiets moet wel snel opgelost kunnen worden. Men heeft nu een nieuwe afspraak ingepland, maar dat is slechts op 17/5, maw mijn moeder moet 2 weken wachten op herstel van de kabel. Dit kan niet dat dit zolang duurt, en zij 2 weken zonder telefoon zit en maar heel gebrekkig internet/TV heeft. Deze ochtend teruggebeld naar Proximus om aan te dringen om de afspraak te vervroegen. Men “zou” mij terugbellen, nog niets gehoord. Bovendien is er een personenalarm verbonden via de telefoon, dit werkt natuurlijk ook niet.
Beste Proximus, gelieve deze afspraak te vervroegen en jullie schade zo snel mogelijk te herstellen, en hoe worden wij vergoed voor de schade (geen telefoon en zeer slecht internet en Proximus TV) + geen personenalarm mogelijk (ook abonnement) ?