Skip to main content

Eind november 2023 merkten wij dat onze vaste lijn niet meer werkte. Wij meldden dit bij Proximus en een technieker kwam langs die het probleem NIET kon oplossen en wij ontvingen een verslag van Proximus dat een infrastructuurspecialist zou moeten langskomen. Op 12 december meldde ik aan Proximus dat er nog steeds niemand langsgekomen was en het probleem nog niet opgelost was. Op 28 december besloot ik de vast lijn op te zeggen, wat via de chat van Proximus niet lukte. Ik besloot dus op die datum over te stappen op Scarlet, maar het duurde nog tot 4 januari eer ik van Proximus een bevestiging ontving dat de vaste lijn afgesloten was. Al die tijd betaalden wij evenwel voor een vaste lijn en ik denk dat wij volgens de nieuwe wetgeving recht hebben op een compensatie.

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Luc Vervloet, ******************  Klantnummer 618****** = ingevuld in forum profiel


@Luckri 

Het is niet aangeraden van privé gegevens op een openbaar forum te zetten om eventueel misbruik te voorkomen, maar wel in je → ForumProfiel

zoals uitgelegd hierboven namelijk :

Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Nu kan je die gegevens in je bericht hierboven maar zelf verwijderen binnen een uur na het posten er van. 
Morgen kan een PX moderator dit dan wel wissen voor u.


@Luckri 

er loopt ondertussen ook een dossier.

De dossierbeheerder zal dit verder opnemen en je op de hoogte houden.

mvg,

Tina


Forumprofiel ingevuld.

 


@Luckri 

het nodige werd gedaan. Je ontvangt nog bevestiging.

groeten

Tina


Reageer