Skip to main content

Goedemorgen alvast 😃

 

Hierbij even het probleem situeren :

 

  1. Proximus lijnnummer IP : 00 32 50 33 85 48 - doet dienst als personenalarm en is eenzijdig verbonden met de alarmcentrale. / werkt perfect
  2. VOIP nummer :00 32 50 96 31 18 - weepee account / toestel GIGASET DE310 IP PRO  / werkt perfect / 192.168.129.16
  3. VOIP nummer 00 32 50 96 84 06 - weepee account / toestel GIGASET DE310 IP PRO / werkt perfect / 192.168.129.18

Nu is het probleem als je belt met de voip nummers het caller id (proximus nummer 00 32 50 33 85 48 ) word meegestuurd ipv deze van de voip nummers , uiterst verwarrend voor de ontvangers natuurlijk.

 

Ik heb reeds diverse toestanden geprobeerd maar zonder resultaat,

Kunnen jullie dit probleem oplossen/aanpassen ?

 

Bedankt alvast !  🌈

@C.Clicteur Ik heb hier op een andere post reeds op geantwoord. Ik ga deze afsluiten om het forum overzichtelijk te houden.